Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
E-shop pro společnost TN Trade z Hradce Králové zaměřený na velkoodběratele i koncové zákazníky.
Cíle projektu
Úkol zněl jasně: Potřebujeme nový e-shop. U tohoto klienta bylo zřejmé, že
přesně ví, co chce a umíspecifikovat své cíle.
Nejdřív ze všeho bylo nezbytné společně strávit mnoho hodin předimplementačními pracemi na
vstupní analýze. Seznámili jsme se s produkty, výsledky, typy zákazníků i firemní vizí a začali připravovat koncept
celého projektu, který uspokojí nejen velkoobchodní odběratele, ale i koncové zákazníky.
Cílem bylo poskytnout maximální komfort zákazníkům a zjednodušit veškeré interní procesy
ve firmě.
Museli jsme tedy naprogramovat obousměrnou synchronizaci se systémem Cybersoft I6. Teď
už na e-shopu probíhá automatický import produktů a ceníků, synchronizace uživatelů, objednávek, dodacích
listů, faktur, reklamací a mnoho dalších položek.
Propojení
s účetním systémem
Filtry produktů
Na webu jsme nasadili nejpokročilejší variantu našeho e-shopového řešení, která umožňuje naprosto podrobné
filtrování v kategoriích. Při načítání stránek se podle vybraného filtru mění URL
adresy, titulky i nadpisy. Tím nabízíme vyhledávačům mnohem větší množství vstupních stránek, což vede
k mnohonásobnému navýšení organické návštěvnosti z vyhledávačů.
Na parametrech produktů se neustále pracuje a postupně se přidávají filtry do dalších a dalších kategorií.
Při množství produktů, které TN Trade nabízí se jedná v podstatě o nekonečnou činnost.
Programování
Testování - startovací kampaň
Změnili jsme firemní identitu, rozvržení webu, strukturu kategorií a dokončili opravdu rozsáhlou
integraci e-shopu s interním systémem. Proto bylo vhodné celý projekt spustit na dva měsíce v
beta provozu na adresebeta.tntrade.cz Jenom tak jsme si mohli být totiž jisti,
že všechno funguje tak, jak má.
Abychom zákazníky připravili na změnu a získali od nich zpětnou vazbu, naplánovali jsme i spouštěcí kampaň.
Celkem nám 352 respondentů vyplnilo dotazník a tím pomohli web finálně doladit a
připravit na ostré spuštění.
Nyní bude následovat kompletní vedení online kampaní.