Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Chcete, aby byl váš projekt úspěšný, přiváděl nové zákazníky a generoval zisk?
Při vstupní analýze dokonale poznáme, jak to u vás chodí, a navrhneme strategii, která bude ušitá
na míru vašemu podnikání. Pokud to s onlinem myslíte doopravdy vážně, tak je analýza tím jediným smysluplným
řešením.
V první řadě je třeba si říct, že se analýza dělí na dvě části. Vstupní a výstupní. Jelikož se potřebujeme
s Vaším podnikáním seznámit co nejkomplexněji, při vstupní analýze budete mluvit zejména Vy. Poté je řada
na nás. Nejprve sesbíráme potřebná data a následně stanovíme vhodnou strategii, kterou Vám odprezentujeme
na výstupu z analýzy.
Jaké marketingové kanály budou využívány, jaké vstupní
stránky (landing page) musí web obsahovat, jaké informace potřebují jednotlivé
typy návštěvníků k rozhodnutí ke konverzi a jaké call to action prvky
musí web obsahovat. Taky je potřeba definovat výkonnostní ukazatele (KPI) a zajistit
jejich měření a vyhodnocování.
Kdo by se měl analýzy účastnit?
Odpovědná osoba
Ideálně by se analýzy měl účastnit majitel firmy či jiná odpovědná osoba, která nejen že zná dokonale
celé podnikání, ale umí jasně definovat cíle a disponuje pravomocí rozhodnout ohledně tvorby nového webu.
Odborník z vaší branže
Člověk, který často komunikuje se zákazníky. Zná jejich dotazy, zvyky a potřeby. Zároveň zná dokonale
nabízené produkty či služby a dokáže odhadnout jejich pozici na trhu.
Odborník na online strategie
Profesionál, který ovládá SEO, UX, PPC,
sociální sítě, webovou analytiku, webové technologie a má dost zkušeností z praxe. U nás je to vždy dvojice,
která se v onlinu vyzná a svými specializacemi se perfektně doplňuje.
Vstupní analýza je základem úspěchu. Pouze v případě, že poznáme dokonale vaše
podnikání, můžeme připravit funkční web.
Co je předmětem analýzy?
seznámení se s historií firmy
prostory a personální zázemí firmy
představení produktů a služeb
USP - unique selling propositions
cílové publikum a velikost trhu
chování a časté dotazy zákazníků
sestavení person (typických typů zákazníků)
potřeby zákazníků na webu
seznámení se s konkurencí
konkurence a její marketingové aktivity
analýza odkazového portfolia webu a srovnání s konkurencí
Než se vrhneme na design, je potřeba vytvořit drátěný model webu. Rozvržení webu
musí vycházet z jednotlivých uživatelksých scénářů. Call to action prvky, UX testování, konzultace s designerem
a koncepce webu je takřka ve finále.
Zajištění správné funkčnosti webu je základ. Naši programátoři neřeší pouze základní
logiku webu, ale dokáží připravit veškeré předem vyspecifikované funkcionality.
Abychom před spuštěním odladili veškeré nedostatky, testujeme web na různých
zařízeních. Pro váš web pak implementujeme analytické nástroje, díky kterým sbíráme data, která následně
vyhodnocujeme.
Sledujeme a učíme se novým trendům. Nenecháme Vás v tom. Navrhneme inovace a
budeme pracovat na zlepšení konverzního poměru. Veškeré změny budeme testovat a dle výsledků web upravovat.
Na spolupráci s firmou CS Technologies oceňuji individuální přístup k řešení problémů s ohledem na propojení publikačního systému EasyWeb s vlastním firemním systémem K2 a rychlou komunikaci. Všechny naše požadavky jsou vždy vyřízeny k naší plné spokojenosti. Nadstavbou je správa marketingových kampaní e-shopu včetně sociálních sítí a cenné rady, aby byl výkon všech komunikačních kanálů co nejefektivnější. Využíváme rovněž grafických služeb, které jsou na vysoké úrovni.
Tomáš Horáček
- iDama.cz
Dlouho jsme hledali partnera, až jsme našli tvůrčí doupě jménem CS Technologies. Aneb spousta „ajťáků“, kteří rozumí své práci. Domlouvají se spolu, vymýšlí a hledají způsoby a cesty, jak vytvořit řešení, které je podle vašich představ a zároveň funguje. Jsou spolehliví a problémy řeší ihned. Navíc jsou to sympaťáci. :-)
Anna Boudyšová
- nelenprozelen.cz
Školení týmu v CS Technologies bylo jedno z nejlepších školení, které jsem pro firmy dělal. Nadšený a zaujatý tým pro to, dělat všechno jinak a lépe byl pro mne skvělým publikem. Po 2 školeních jsem odjížděl s pocitem, že tu vzniká tým lidí, který tuto firmu může dostat na špičku oboru a to nejenom kvalitou služeb, ale zejména proklientským a lidským přístupem. Držím jim palce a doufám v jejich další úspěchy.