Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Reagujeme na současný trend toho, že si firmy chtějí dělat online marketing interně. Proto také nabízíme
dlouhodobé konzultace a vedení pro firmy, které si našly zaměstnance, ale rádi by měly partnera pro zaškolení,
konzultace a další vývoj. Chápeme totiž, že s těmi novinkami v online světě je
Zjistíte, že chcete dělat online marketing in-house a najdete si na to člověka. Tady se může stát, že
nový zaměstnanec bude buď kovaný v jednom z odvětví online marketingu, jako je např. správa srovnávačů,
ppc kampaně nebo sociální sítě, ale tápe v jiném. Nebo má naopak trochu přehled o všem, ale potřebovali
byste, aby dokázal jednotlivým kanálům porozumět do hloubky.
Jinou možností je, že nevíte, jak jeho práci vyhodnocovat a hodnotit. Může se stát, že sice bude nastavovat
kampaně, tvořit obsah nebo pracovat na SEO, ale vy byste potřebovali definovat metriky, podle kterých
zjistíte, zda jdete správným směrem.
Můžete nám nového zaměstnance představit a říct nám, jaké máte cíle. Připravíme návod, jak postupovat,
jaké kanály začít řešit nejdříve. Jednotlivé aktivity buď necháte na něm, nebo s nimi můžeme pomoct.
Co dalšího je součástí?
Reporting
Můžeme vám připravit interaktivní reporty v Google Data studio, kam připojíme jednotlivé kanály a vy tak
uvidíte, jak si váš online marketing vede.
Konzultace marketingu a tipy na co se dál zaměřit
Někdo končí u PPC kampaní, někdo u srovnávačů, někdo u Facebooku. Ale to většinou není všechno. Až budete
mít tohle zmáknuté, je čas se vrhnout na linkbuilding, práci s influencery, komunitou, nebo třeba affiliate
marketing. Poradíme, jak dál a zajistíme, že váš business v žádné v klíčových oblastí nezaspí.
Pomůžeme vám při výměně zaměstnanců
Chápeme, že výběr správného pracovníka je občas nejistá sázka a někdy se vaše cesty prostě rozejdou. V
takovém případě pomáháme s navázáním prací při předání novému zaměstnanci, abyste nepřišli o pracně budované
prodejní kanály. Budeme mít náhled do toho, co se u vás děje, nového pracovníka pomůžeme zaškolit, případně
dočasně převezmeme marketingové úkoly do doby, než budete mít možnost.
Kolik to stojí?
Cena za tuto službu začíná na 4000 Kč/ měsíc. Nedílnou součástí jsou
i školení vašeho zaměstnance. Tam se cena počítá individuálně v závislosti na rozsahu.
O vaše marketingové kampaně se postará tým čtyř specialistů. Všichni jsou certifikovanými
partnery Google, takže máte jistotu, že vaše kampaně budou vyladěné do posledního detailu.
Než se vrhneme na design, je potřeba vytvořit drátěný model webu. Rozvržení webu
musí vycházet z jednotlivých uživatelksých scénářů. Call to action prvky, UX testování, konzultace s designerem
a koncepce webu je takřka ve finále.
Zajištění správné funkčnosti webu je základ. Naši programátoři neřeší pouze základní
logiku webu, ale dokáží připravit veškeré předem vyspecifikované funkcionality.
Abychom před spuštěním odladili veškeré nedostatky, testujeme web na různých
zařízeních. Pro váš web pak implementujeme analytické nástroje, díky kterým sbíráme data, která následně
vyhodnocujeme.
Sledujeme a učíme se novým trendům. Nenecháme Vás v tom. Navrhneme inovace a
budeme pracovat na zlepšení konverzního poměru. Veškeré změny budeme testovat a dle výsledků web upravovat.
Na spolupráci s firmou CS Technologies oceňuji individuální přístup k řešení problémů s ohledem na propojení publikačního systému EasyWeb s vlastním firemním systémem K2 a rychlou komunikaci. Všechny naše požadavky jsou vždy vyřízeny k naší plné spokojenosti. Nadstavbou je správa marketingových kampaní e-shopu včetně sociálních sítí a cenné rady, aby byl výkon všech komunikačních kanálů co nejefektivnější. Využíváme rovněž grafických služeb, které jsou na vysoké úrovni.
Tomáš Horáček
- iDama.cz
Dlouho jsme hledali partnera, až jsme našli tvůrčí doupě jménem CS Technologies. Aneb spousta „ajťáků“, kteří rozumí své práci. Domlouvají se spolu, vymýšlí a hledají způsoby a cesty, jak vytvořit řešení, které je podle vašich představ a zároveň funguje. Jsou spolehliví a problémy řeší ihned. Navíc jsou to sympaťáci. :-)
Anna Boudyšová
- nelenprozelen.cz
Školení týmu v CS Technologies bylo jedno z nejlepších školení, které jsem pro firmy dělal. Nadšený a zaujatý tým pro to, dělat všechno jinak a lépe byl pro mne skvělým publikem. Po 2 školeních jsem odjížděl s pocitem, že tu vzniká tým lidí, který tuto firmu může dostat na špičku oboru a to nejenom kvalitou služeb, ale zejména proklientským a lidským přístupem. Držím jim palce a doufám v jejich další úspěchy.