Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Víte, který návštěvník webu je nejcennější?
No přece ten, který se k vám pravidelně vrací.
Připomeňte se lidem, kteří už vás navštívili ale zatím nenakoupili jejich vysněný
produkt nebo službu. Uvidíte, že neodolají. Pořídí si ho spíš u vás, než
někde jinde. Protože vás už znají.
Typické situace návštěvníka webu
Často se stává, že si návštěvník opakovaně prohlíží produkt, nebo ho dokonce přidá do košíku,
ale odchází před dokončením objednávky. Když znáte uživatelské scénáře,
nemusíte střílet naslepo. Snadno totiž zacílíte reklamu na každého takového návštěvníka, abyste zvýšili
pravděpodobnost, že objednávku dokončí.
Kdy to může fungovat?
opakovaně nebo delší dobu si prohlíží konkrétní produkt
pohybuje se v jedné konkrétní kategorii produktů
přečetl si článek, který mu radí s výběrem produktu
přidá produkty do košíku, ale odchází před dokončením objednávky
svým chováním napoví, jakou situaci řeší a co potřebuje…
Jak to funguje?
Vložíme na web kód, který sleduje chování návštěvníka. Díky remarketingu
můžete zpětně oslovovat návštěvníky svého webu a nabízet jim své služby nebo produkty. Lákat je můžete textovou
reklamou, bannerem nebo i videem na YouTube.
Dokonce jim můžete automaticky zobrazovat přesně ty produkty, které si na vašem webu prohlíželi.
Tomu se pak říká dynamický remarketing.
Na základě analytických nástrojů, třeba Google
Analytics, můžete kampaně optimalizovat tak, aby se vám maximálně
vyplatily. Nebo to nechte na nás.
Všeho moc škodí. To platí i u remaketingu. Vždy je potřeba cílit
s rozumem.
Jak budeme postupovat?
zvolíme nejvhodnější strategii
společně vybereme produkty nebo služby pro propagaci
nastavíme kampaně, aby byly pro vás nejvýhodnější a co nejvíc vydělávaly
Než se vrhneme na design, je potřeba vytvořit drátěný model webu. Rozvržení webu
musí vycházet z jednotlivých uživatelksých scénářů. Call to action prvky, UX testování, konzultace s designerem
a koncepce webu je takřka ve finále.
Zajištění správné funkčnosti webu je základ. Naši programátoři neřeší pouze základní
logiku webu, ale dokáží připravit veškeré předem vyspecifikované funkcionality.
Abychom před spuštěním odladili veškeré nedostatky, testujeme web na různých
zařízeních. Pro váš web pak implementujeme analytické nástroje, díky kterým sbíráme data, která následně
vyhodnocujeme.
Sledujeme a učíme se novým trendům. Nenecháme Vás v tom. Navrhneme inovace a
budeme pracovat na zlepšení konverzního poměru. Veškeré změny budeme testovat a dle výsledků web upravovat.
Na spolupráci s firmou CS Technologies oceňuji individuální přístup k řešení problémů s ohledem na propojení publikačního systému EasyWeb s vlastním firemním systémem K2 a rychlou komunikaci. Všechny naše požadavky jsou vždy vyřízeny k naší plné spokojenosti. Nadstavbou je správa marketingových kampaní e-shopu včetně sociálních sítí a cenné rady, aby byl výkon všech komunikačních kanálů co nejefektivnější. Využíváme rovněž grafických služeb, které jsou na vysoké úrovni.
Tomáš Horáček
- iDama.cz
Dlouho jsme hledali partnera, až jsme našli tvůrčí doupě jménem CS Technologies. Aneb spousta „ajťáků“, kteří rozumí své práci. Domlouvají se spolu, vymýšlí a hledají způsoby a cesty, jak vytvořit řešení, které je podle vašich představ a zároveň funguje. Jsou spolehliví a problémy řeší ihned. Navíc jsou to sympaťáci. :-)
Anna Boudyšová
- nelenprozelen.cz
Školení týmu v CS Technologies bylo jedno z nejlepších školení, které jsem pro firmy dělal. Nadšený a zaujatý tým pro to, dělat všechno jinak a lépe byl pro mne skvělým publikem. Po 2 školeních jsem odjížděl s pocitem, že tu vzniká tým lidí, který tuto firmu může dostat na špičku oboru a to nejenom kvalitou služeb, ale zejména proklientským a lidským přístupem. Držím jim palce a doufám v jejich další úspěchy.