Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
E-shop a marketingové kampaně pro výrobce prvotřídních delikates
Zadání a cíle projektu
S doslova lahůdkovou zakázkou k nám přijel pan Bezchleba. V podhůří Jeseníků vyrábí
paštiky, džemy a jiné dobroty podle vlastních i roky osvědčených receptur. Poptával u nás přehledný
a responzivní e-shop, který by dal vyniknout těmto jedinečným produktům.
Vytvořili jsme čtyři důležité prvky webu: mapu partnerských prodejen, přehledný
kalendář farmářských trhů a nechybí ani recepty a magazín. Klient napsal hodně zajímavých článků a podělil
se i o vlastní recepty. To vše je důležité z hlediska organické dohledatelnosti a
oslovení relevantního publika.
Detail produktu je možné provázat se souvisejícími produkty, články i recepty. Nechybí hodnocení
produktů ani možnost ukládání oblíbených produktů do tzv. seznamu.
Web je responzivní, takže se dá pohodlně prohlížet v mobilu i tabletu. Snadný nákup zaručuje uživatelsky
přívětivý e-shop s možností hromadné objednávky. Jejím cílem je motivovat zákazníky,
aby zapojili své přátele a vytvořili větší nákup. Za to získají slevu nebo dopravu zdarma. Implementace platební
brány GoPay byla samozřejmostí.
Registrovaní zákazníci se dělí do skupin na velkoodběratele a maloodběratele.
Také jsme zde využili funkci cenových hladin a různých slev právě dle role uživatele.
Klientovi zajišťujeme kompletní správu marketingových kanálů: srovnávače Heureka a Zboží,
ppc reklamu v Adwords a Skliku a také Facebookové kampaně.
Tam se nám daří šířit povědomí o značce a přivádět návštěvníky na web zejména díky zajímavým
receptům a dalším článkům, které klient pravidelně publikuje.
Pan Bezchleba se tedy může plně soustředit na výrobu dalších dobrot.