Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
E-shop a marketing pro předního výrobce fotografického vybavení z Hradce Králové
37 230nových návštěvníků za rok
812hodin práce na projektu
8 měsícůke spuštění od zahájení práce
131 %meziroční nárůst relevantních fanoušků na Facebooku
Cíle projektu
Když přišla z Fomei pozvánka do výběrového řízení, bylo hned jasné, že se
jedná o profíky. Žádný jeden e-mail a obratem nám pošlete cenu, jak se to občas stává. Takhle
to naštěstí neprobíhalo.
Přijeli jsme přímo do sídla společnosti, kde nás nechali udělat vstupní analýzu. Během
ní jsme 8 hodin poznávali jejich podnikání, hromadili nápady a zjišťovali, kolik
práce nás všechny čeká.
V rámci výstupu z analýzy jsme představili kompletní strategii. Zahrnovala zrušení původního rozcestníku a
sjednocení webu a eshopu na doméně fomei.com.
Dále jsme navrhli změnu informační architektury webu. Hlavní slabinou toho původního bylo nepřehledné
rozdělení produktů do kategorií. Protože bylo oběma stranám jasné, že jsme na stejné vlně,
mohli jsme se pustit do práce.
Začali jsme zpracováním kompletního wireframu a důkladnou analýzou klíčových slov. K
vytvoření logických kategorií nám pomohl i card sorting.
Rozhodli jsme se dodržet rozdělení výrobků na ateliérové vybavení, optiku a tisk. Takhle
rozdílný sortiment totiž znamená i odlišné uživatelské scénáře a persony, které
bylo třeba při tvorbě webu zohlednit.
Provedené změny měly okamžitý výsledek, který překvapil i nás samotné. Organická návštěvnost stránek vzrostla
o 70 % už během prvních tří měsíců.
Postarali jsme se také o kompletní synchronizaci s Altrus Vario. To umožňuje zobrazení dealerských
ceníků, nebo historie objednávek a faktur. Ceníky lze samozřejmě z webu exportovat v
tiskovém formátu.
Na promyšleném webu skvěle funguje i marketing.
Pro Fomei kompletně spravujeme kampaně od zbožových srovnávačů, přes PPC reklamu až
po Facebook a Instagram. Zajišťujeme výkonnostní a brandovou reklamu i propagaci jednotlivých
akcí, jako je třeba prodejní výstava FomeiTop.
Projekt tedy dlouhodobě vydělává a naše spolupráce s Fomei pokračuje.
Nápadů máme ještě mnoho.