Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Linkbuilding je budování zpětných odkazů. Je to velmi dlouhodobá záležitost. Prakticky se jedná o získávání odkazů z cizích stránek za použití nejrůznějších metod. (Zpětným odkazem se rozumí odkaz, který vede na vaše stránky.)
Zpětné odkazy získáváme proto, abychom zvýšili hodnocení našeho webu v očích vyhledávačů. Původní myšlenka jejich tvůrců byla taková, že čím více zpětných odkazů na daný web vede, tím je kvalitnější, jelikož na něho ostatní odkazují a tím pádem jej doporučují.
S tím, jak se tento fakt rozšířil mezi veřejnost, začali si lidé hromadně zpětné odkazy na svůj web kupovat. Tím byl narušen původní záměr tvůrců vyhledávačů. Postupně už tedy nestačilo nakoupit velký počet odkazů - naopak, v současnosti za to vyhledávače penalizují.
Důležité je, jaké má web, který na nás odkazuje, jméno (jak je starý, oblíbený, navštěvovaný a celkově autoritativní) a hlavně, zda-li je tématicky příbuzný našemu - v tom případě má totiž skutečnou váhu pro uživatele - a o to jde vyhledávačům především.