Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Činnost většiny copywriterů sestává z těchto 3 hlavních aktivit: copywriting, copyediting a psaní blogu. Na to se pak nabalují další činnosti, které s tvorbou obsahu úzce souvisí.
Copywriter je z části psycholog, z části prodejce a v neposlední řadě textař. Je to takový obchoďák s klávesnicí místo kufříku. Zná zákazníka, výhody produktu a dokáže skvěle prodávat.
Dobrý copywriter se umí vcítit do návštěvníka webu. Díky tomu dokáže dobře odhadnout, které vlastnosti a výhody produktu, jsou pro něj zásadní. Tuto dovednost si copywriteři zlepšují postupně a většinou se nevynoří jen tak z ničeho nic. Nemůžeme vám proto dát 10 rad k tomu, jak být dobrým copywriterem, ale můžeme vám dát 10 užitečných rad, jak se lépe starat o texty na vašich stránkách.
Pokud si nechcete lámat hlavu s vhodnými výrazy, rádi vám pomůžeme texty vytvořit.