Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Společnost při výrobě kosmetiky vychází z generacemi pověřených postupů, které kombinuje
s moderní vědou. Zmodernizovat potřeboval i stávající e-eshop ve chvíli, kdy nás z Vivaca oslovili.
Navrhli jsme tedy design, který dá vyniknout nabídce produktů, jejich výhodám a
zároveň zjednoduší nakupování.
Kromě plně responzivního designu jsme si pohráli i s oblíbenými produkty. Velké procento
zákazníků nakupuje určité výrobky opakovaně, takže jsme jim to usnadnili.
Doposud využívá tuto funkci cca 300 zákazníků, kteří si přidali více
jak 1 400 produktů do seznamu oblíbených.
Odměnou pro zákazníky e-shopu jsou dárky zdarma k objednávce určité hodnoty. Naprogramovali
jsme jejich přidávání tak, že se odpovídající dárek zobrazí u zboží, které je v košíku.
Uživatel zároveń vidí další odměnu, na kterou by dosáhl na navýšením nákupu. Od
určité hodnoty si dokonce může vybrat z více dárků. Jeho volba se pak automaticky přidá
k objednávce.