Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Výrobě bylinných čajů se v Serafinu věnuje celá rodina. Přijeli za námi přes celou republiku na
vstupní analýzu ke tvorbě nového e-shopu. Do té doby měli starší B2B e-shop generující pár desítek
objednávek měsíčně.
Rozhodli jsme se tedy zaměřit na zpřehlednění celého webu, oslovení koncových zákazníků a
samozřejmě i následný růst tržeb.
Díky vstupní analýze jsme pochopili, že cesta k zákazníkovi zde nebude tak jednoduchá.
Jít cestou PPC reklamy na výrazy “prodej bylinných čajů” by bylo s ohledem na rozpočty klienta "sebevraždou".
Jako vždy nám pomohl See-Think-Do framework a vytvoření person.
Výsledkem je e-shop,který, díky ohromnému úsilí našeho klienta, obsahuje téměř stovku
velice kvalitních článků o bylinkách a zdraví. Nejúspěšnější článek si přečetlo více
než 4.000 čtenářů. Web dále obsahuje informace o veškerých bylinkách, které můžete u nás najít, katalog
všech nemocí a rady jak je léčit.
Jedna věc je ale vytvořit obsah a druhá. naprosto stejně důležitá, je tento obsah předložit správným
lidem. S ohledem na efektivitu a rozpočet se nejlépe jevila Facebook reklama. Nárůst fanouškovské
základny o 5 000 za rok a dosah nejlepších příspěvků přibližující se 100.000 jsou jen
jedny z mála zajímavých čísel této kampaně.
Postupem času jsme kampaně rozšiřovali o e-mail marketing, živé webináře,
vyhledávací kampaně a výkonnostní marketing. Díky tomu obrat e-shopu neustále
roste a my se můžeme soustředit na další rozšiřování kampaní.