Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Rok 2013 se stal revolučním v oblasti SEO. Jak uspět mezi dnešní konkurencí? Jak rozvíjet a rozšiřovat působení na webu? Google diktuje pravidla hry a probíhají nemalé změny. Pojďme se na ně podívat!
Čím dál častěji vyhledávače procházejí nějakou změnou. Je to tím, že vyhledávání samotné se mění, lidé mění styl dotazů a nové technologie dokáží z kontextu poznat o co vám ve skutečnosti jde. Rok 2013 ještě neskončil a již teď víme, že je z tohoto pohledu revoluční. Náplň práce na optimalizaci webů, se mění o 180° a o to větší je jeho význam. Práce optimalizátora, copywritera prochází revolucí a budou potřeba i další lidé, abyste naplno využili potenciál vašeho webu. Potřebujete totiž ladit web pro lidi a potřebujete být vidět. To jsou základní kameny Inbound marketingu
Potřebujete poznat svoji cílovou skupinu, vyčlenit a sjednotit si styl psaných textů na webu i mimo něj. S tím souvisí design stránek a použité technologie.
Pokud víte, kdo jsou vaši klienti, víte kde je hledat. Jsou na sociálních sítích? Jsou na Seznamu? Jsou na magazínech pro muže? Zaujmete je na Instagramu?
Zmapujte si svého klienta a buďte všude tam, kde je on.
Pokud to nevíte, tento článek vám do začátku pomůže, ale měli byste si ujasnit, jestli za 5 let se svým businessem chcete být konkurenční, nebo ne. Je to na vás. Faktem je, že optimalizace bude brát mnohem více času a bude potřeba úzká spolupráce s lidmi, jenž jsou ve svých oborech opravdoví znalci. U marketingových oddělení, jako je to naše, se optimalizace dělá s úzkou spoluprácí s klientem, jenž je tím největším znalcem svého oboru.
Máte co říci svým zákazníkům? Blogujte na svém webu i mimo něj. Přispívejte i v podobě novinek a aktualit na webu. Otevíráte novou provozovnu? Máte nové zboží, které chcete představit? Máte k dispozici zkušenosti, rady, či návody a mohli byste se s nimi podělit na blogu? Zákazníci to ocení, či nasdílí, návštěvníka to zaujme a vyhledavači se to bude líbit.
Máte velkou spoustu potenciálních zákazníků hledající odpovědi na různé detaily u vašich produktů. Otázku můžete vznést i vy. Můžete se zeptat jakou příchuť u těchto tyčinek preferují vaši zákazníci. Komunikujte, ptejte se, odpovídejte a vyzívejte k akci. Nejen na fórech, ale zkuste si i vyhledat, kde se o Vás ještě píše.
Jsou ve Vašem odvětví novinky, vymoženosti, nebo kuriozity, se kterými byste vzbudili větší zájem o vaše odvětví produktu? Podělte se o to se světem. Dnešní komunikační a sociální nástroje v tomto mají obrovský potenciál. Na Facebooku je již miliarda aktivních uživatelů, začněte s nimi pracovat. Založte si firemní stránky, založte oborové komunity, pracujte s lidmi na Google+, možností je nespočet. Je potřeba začít využívat tento potenciál.
Komunikace na sociálních sítích není jednoduchá záležitost. Kdo to nezkusil, neuvěří. Je potřeba být trpělivý, kreativní, myslet dopředu a taky mít na paměti, že zákazník má vždy pravdu. Je ve většině případů mnohem lepší přijít s omluvou, než s vysvětlením, jelikož to může při nesprávném použití hraničit s výmluvami a sociální komunity jsou nemilosrdné.
Nikdy nejste tak velcí, abyste nemohli spojit své síly s někým dalším. Nemusí to být vaše přímá konkurence. Nabídněte výhodu u webu se souvisejícím produktem, nabídněte si vzájemně poukaz na slevu, pokud u Vás zákazník nakoupí. Stačí se sejít se stejným záměrem a určitě něco vymyslíte. Něco, co pomůže oběma stranám.
Inzerce není jen vyhledávání Google a Sklik, zkuste inzerovat na sociálních sítích, inzerujte na cílených blozích, v magazínech, v článcích od konkurence. Placená reklama má dalekosáhlejší vliv, než lze vůbec pomocí dnešních nástrojů měřit. Nezapomínejte na to při vyhodnocování. I jedna konverze v AdWords může zapříčinit stovky dalších nákupů.
Zápis na Firmách.cz máte. Potvrzený zápis v Adresáři Google je na cestě, pár základních katalogů také máte a nevíte co dál? Zkoušeli jste se například protlačit se svým produktem na eBay? Na Aukro? Máte zaregistrovaný firemní profil na všech sociálních sítích, kde by se vaši fanoušci mohli vyskytovat? Vymyslete třeba internetovou hru přímo od Vás. Dělejte virální videa, nechte uživatele sbírat body, odměňujte je, hýčkejte si je a potěšte je. Dost možná o vás pak napíší a vy se tak dostanete se svým odkazem a se svou recenzí tam, kam byste se jinak nedostali.
Naše oddělení online marketingu poskytuje klientům, kteří mají u nás web dlouhodobou spolupráci ve všech těchto bodech. Není to ale jen naše práce, bude to naše společné úsilí a každý do společného díla přinášíme něco nového. Umíme dělat úspěšné weby. Máte-li zájem, kontaktujte nás a sjednáme si schůzku.
Podívejte se na několik nejdůležitějších bodů, pro které se změnila pravidla hry:
Zápisy do stovek katalogů
Z pohledu marketingu a popularity firem, je logické shánět odkazy tam, kde jsou lidé. Na co mi
bude stovka zápisů do novin, které nikdo nečtě? Google mění algoritmy a stále více se snaží uvažovat
a také přiřazovat váhu jednotlivým faktorům lidštěji a přirozeněji.
Odkazy v partnerských stránkách
Nepřirozené a bez kontextu - to jsou hlavní důvody proč to Googlu vadí.
Odkazy by měly být přirozené, nejlépe z nějakého blogu, formou recenze nebo zmínky a to všechno na stránce, která o mém zaměření píše a ještě k tomu na webu, který se zabývá podobnými tématy a má určitou popularitu.