Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Připravili jsme nové služby s využitím umělé inteligence. Rok 2025 bude ve znamění AI a to nejen u nás v CSku.
Chatovací nástroj může vypadat vizuálně jakkoli. Důležité je co ho dokážeme vše naučit. Od běžné konverzace, dokažeme natrénovat nákupního rádce, umožníme mu hledat v produktech, zjišťovat stav objednávek, nebo jakékoliv další interakce do interních systému Vaší společnosti.
Je to v podstatě chat po telefonu. Dostane české lokální číslo, mluví skvěle česky, dokáže mluvit klidně Vaším hlasem a může za Vás vyřešit spoustu věcí. Pracovat může jako pasivní, nebo jako aktivní pracovník telemarketingu.
Bude zvedat telefony, odpovídat, vyhledávat, zapisovat do kalendáře, zjišťovat dostupnost produktu, stav objednávky....
Obvolá vám seznam telefonních čísel podle Vašeho scénáře, výsledky uloží například do excelu. Může se ptát na spokojenost s nákupem, nebo může třeba vymáhat pohledávky.
S umělou inteligencí dokážeme v podstatě libovolné hromadné zpracování dat. Ať už se jedná o překlady, nebo např. tvorbu anotací.
Fantazii se meze nekladou a my potřebujeme slyšet od Vás jakou roli by mělo AI ve Vaši firmě zastávat.
Neváhejte a kontaktujte nás na na telefonech 775 715 261, 733 792 905.