Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Ptáte se, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu? Jednou z možností je obsahový marketing. Co k němu budete potřebovat? Kvalitní články. Jak je napsat? Co třeba takhle.
Nestačí si jen sednout a napsat článek o produktu, který chcete prodat. Začněte s tím, co vaši klienti chtějí vědět, po kterých informacích se pídí, a napište pro ně na to téma článek.
Prodáváte boty? Napište článek o tom, jaké boty se hodí na dlouhé tůry.
Řekněme, že máte článek napsaný. Je to takový neučesaný koncept a potřebuje ještě doladit. Jaký je váš cíl? Tuším, že chcete našlapaný článek s virálním potenciálem, který se bude líbit, bude radost ho dočíst až do konce a díky tomu všemu vám přivede nové návštěvy na web.
Držte se těchto 10 rad, pište o tom, co zajímá vaši cílovou skupinu, a půjde to.
Nadpis je první a ve většině případů i poslední dojem, který uděláte. Proto mu musíte věnovat maximální pozornost.
Najděte to, po čem vaši čtenáři nejvíce prahnou a slibte jim, že se to v článku dozví. Ale POZOR, nelžete jim! Slib musíte dodržet. Nejste bulvár.
Teď je čas, abyste ukázali, co ve vás je. Dostali jste čtenáře na vaši stránku a musíte ho přesvědčit, že neudělal chybu. Jak udržet jeho pozornost od toho červeného křížku vpravo nahoře?
V prvních pár větách vytaste všechna esa z rukávu. Není na co čekat. Pokud si necháte ty nejlepší prodejní argumenty nakonec, nejspíš je nikdy nepoužijete.
Některá slova zkrátka dokáží udržet čtenářovu pozornost lépe než jiná. Není to však v každém odvětví stejné. Musíte poznat, která slova ve vašem byznyse táhnou a nebát se je použít.
Obecně fungující slova: nový, zdarma, zvýšení, úspěšný
Skladbou vět to všechno začíná a padá. Chcete psát průměrné články? Používejte průměrné věty. Jestli ale chcete psát skvělé články, musíte psát také takové věty.
Nemusíte sdělit všechny informace v jedné větě. Několik krátkých vět dokáže článek neuvěřitelně oživit.
Jak se vám čte souvislá masa textu? Špatně, že? Rychle přejdete k tomu, že článek jen přelétnete očima, a když nenajdete, co hledáte, odejdete ze stránky.
Rozdělte článek poutavými podnadpisy a nenechte lidi odejít z vaší stránky.
Dobrá knížka, film nebo seriál se točí kolem hlavní postavy, jejíž příběh je tak zajímavý, že vás donutí číst další kapitolu, i když je půl druhé ráno.
Tak je to i s vaším marketingem. Potřebuje hrdinu, cíl, překážky a uspokojující konec.
Článek musí taky nějak vypadat no ne. Přece nechcete, aby vám někdo utekl jen proto, že vaše stránka vypadá fádně. Vždyť jste si na tom příběhu dali tolik záležet.
Zvolte ty správné obrázky, které obohatí váš článek a uvidíte, že se to vyplatí.
Cíl efektivního psaní je, vzít čtenáře na parádní, informačně hodnotnou jízdu z bodu A do bodu B. Takže klíč k úspěšnému a stylovému závěru je v tom, že přesně víte, kam chcete čtenáře dovést ještě před tím, než napíšete první slovo.
Ti, kdo ví o čem mluví a mluví o tom po svém, jsou a vždy budou uznávanější než ti, kteří dokáží uhlazeně mluvit o čemkoli.
Nemusíte být ostřílení copywriteři, abyste dokázali napsat skvělý článek. Pište o věcech, ve kterých se vyznáte a pište stejně, jako byste o tom mluvili nahlas.
Dám vám ještě jednu radu na závěr. Nepřemýšlejte nad tím, jaký článek napíšete, abyste přilákali lidi na váš web. Takové články nikdo číst nebude. Raději se zamyslete nad tím, čím byste jim mohli pomoct a o tom napište.
Líbil se vám článek? Jestli ano, už teď se můžete těšit na nášup. Brzy rozvedu každý bod tohoto krátkého
návodu a pomůžu vám stát se přeborníky v psaní článků! Sledujte náš Facebook, kde se každý článek objeví
hned po tom, co ho napíšu.
Nelíbil? Napište mi prosím do komentářů, co vám v článku chybělo?