Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Inbound marketing je relativně mladý výraz, který v principu popisuje všechny internetové aktivity pro budování značky a vytváření nových zdrojů návštěvnosti vašich stránek. Zpravidla se jedná o neplacené aktivity, do kterých je třeba investovat pouze čas. Sociální sítě, účast v tématických diskuzích, video marketing, linkbuilding, linkbaiting a mnoho dalších.
O tom, kde je hranice mezi SEO a inbound marketingem se vedou dlouhé diskuze. Onpage faktory SEO optimalizace jsou bezesporu validita stránek a obsahová část webu. Offpage faktory (externí podpora stránek) řeší velké množství firem automatizovanou registrací do firemních katalogů, publikováním "pře-optimalizovaných" PR článků, které mají minimální vypovídací hodnotu, SEO lištami, které simulují výměnu odkazů... Všechny tyto praktiky jsou v principu očůráváním toho, jak by se s webovými stránkami mělo pracovat. Inbound marketing je výraz, který sdružuje všechny korektní aktivity vedoucí ke zvýšení popularity vašeho webu.
Možností je daleko víc, rádi vám pomůžeme se sestavením a realizací vašeho plánu.