Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Jestli začínáte s marketingem, nebo ho už delší dobu děláte bez nějaké strategie, podívejte se na toto video. Pomůže vám zlepšit výsledky vaší práce.
SEE-THINK-DO
byznys/marketingový model
Originální článek od Avinash Kaushik - povinné čtení, ať už používáte pro marketing jakýkoli kanál.
Příběhy úspěšných
Facebook prezentuje některé úspěšné příklady marketingu na Facebooku, abyste zde mohli najít inspiraci
i pro svou práci.
Success stories
To samé Facebook nabízí také v angličitně a i z jiného prostředí, než je Česká republika.
Přednášky
z ShopExpo
Marketing Journal vidal zajímavý článek, kde shrnul přednášky věnované sociálním sítím na konferenci ShopExpo.
Doporučuji ho k přečtení. Je tam zajímavá rozhodovací tabulka, která může pomoci při rozhodování, jestli
jít do placené reklamy na FB nebo ne.