Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Zamysleli jste se někdy opravdu nad tím, jestli texty na vašich stránkách nebo stránkách vašich klientů dokáží prodat produkt, který nabízíte? Nevíte, jak to posoudit, nebo už teď víte, že ty texty za moc nestojí? Přijďte na naše školení copywritingu, kde vás naučíme, jak proměnit návštěvníky v zákazníky.
Toto školení vám doručí specialista na obsahový marketing a copywriter Libor Pelikán. Díky zkušenostem s prezentováním a odborným znalostem jsou jeho školení vždy pro všechny účastníky přínosem. Více o Liborovi najdete na jeho firemním profilu nebo na LinkedIn.
"Tento 2 hodinový workshop je určen všem, kdo chtějí mít na svém webu texty, které jim pomohou konvertovat čtenáře/návštěvníky v zákazníky. Jinými slovy pro každého, kdo vlastní web, e-shop nebo se podílí na tvorbě obsahu.
Během workshopu vás naučím, jak si vytvořit dokumenty, které pro vás do budoucna budou vodítkem při tvorbě jakéhokoli texty. Dozvíte se, jaké otázky klást v rámci průzkumu trhu, aby vám pomohli při tvorbě textů. Na reálném příkladu se podíváme, jak tvořit zásadní části textu. A v neposlední řadě si odnesete seznam důležitých prvků, které by měl každý dobrý text mít.
V úplném závěru svého workshopu vám prozradím zlaté pravidlo copywritingu."