Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
V úterý 3.2. se před plným “sálem” v Coolworkingu rozpovídal Adam Švanse na téma SEO a nabídl všem účastníkům širší pohled na tuto problematiku. Kdo u toho nemohl být, ať už kvůli dopravnímu kolapsu nebo rozbité pračce, dozví se základní postřehy ze školení v našem článku.
Kvůli přehlednosti Adam rozdělil školení na 3 části, kterým se následně věnoval. Aby vyrovnal úroveň znalostí mezi účastníky, začal se základními informaci o SEO. Poté se věnoval novým trendům vyhledávání, jak již napovídá samotný název školení. A v závěrečné části nastínil byznys model SEE-THINK-DO. Otcem tohoto byznys modelu není nikdo jiný než uznávaný marketingový specialista Avinash Kaushik.
Adam o SEO přednášel v širším kontextu, aby vysvětlil jeho prolínání napříč celým online marketingem. Jinak to dnes ani chápat nejde. SEO už není jen technickou disciplínou.
Úplným základům SEO se ale v tomto článkům věnovat nebudeme, ty najdete v našem slovníku půjmů. Pojďme se proto rovnou přesunout k další části školení.
Co se nových trendů týče, tak má Adam opravdu solidní přehled. Ať už se věnoval různým aktualizacím od Googlu i od Seznamu, nebo popíral mýty o SEO, za jeho slovy byl znát značný teoretický základ i spousta vlastních zkušeností z praxe.
Za nejvýznamnější informace, které mi utkvěly v hlavě, považuji tyto:
Všichni chtěli samozřejmě vědět, jak dělat SEO v praxi. Adam předem upozornil, že se nebude věnovat technickým specifikacím, ale spíše způsobu přemýšlení nad celou problematikou.
Základním stavebním kamenem všeho je dokonalá znalost zákazníka a produktu či služeb. Účastníci školení se dozvěděli, co jsou to Persony a Uživatelské scénáře, a také jak je důležité, věnovat se zákazníkovi po celou dobu nákupního cyklu. Tedy ještě dříve, než vůbec pomyslí na to, že by klikl na magické tlačítko “přidat do košíku”.
Tyto myšlenkové pochody Adam podložil fungujícím byznys modelem SEE-THINK-DO, čímž jim dodal patřičnou váhu.
Co je možná nejdůležitější, Adam zvládl dát všem účastníkům nové myšleny k přemýšlení a zároveň je teoreticky připravil na následující 3 praktické workshopy. Ty proběhnou každé další úterý v únoru od 16:30 do 18:30 v hradeckém Coolworkingu na tato témata: Copywriting, Zákaldní byznys strategie na Facebooku a Placená reklama na internetu.
Přijďte a posuňte tak své marketingové aktivity na další úroveň.