Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
V tomto příspěvku naleznete všechny odkazy zmiňované ve videích věnovaných využití Facebooku pro marketing.
Úspěšné
inzertní strategie na Facebooku - Milan Tříska
Zajímavé video o tom, jaké tipy stránek z hlediska atraktivity pro koncového zákazníka se na Facebooku
nacházejí a úspěšné inzertní strategie těchto stránek.
SEE-THINK-DO
byznys/marketingový model
Originální článek od Avinash Kaushik - povinné čtení, ať už používáte pro marketing jakýkoli kanál.
Facebook Developers
Pokud se chcete pustit do opravdu pokročilých funkcí a programovaného marketingu.
Facebook - centrum nápovědy
Odsud se dostanete ke všem informacím, které potřebujete. Dle mého není k práci s Facebookem lepšího zdroje
informací. Navíc už můžete získat jen vlastní data a zkušenosti.
Faceboo for business
Z názvu je celkem patrné, o co jde. Projděte si to, proklikejte stránky i články, určitě najdete zajímavé
informace. Já je našel.
Facebook newsroom
Čerstvější už to nedostanete. Jak jsem řekl, Facebook pořád něco mění. Jestli chcete být dobří, musíte
být informovaní. A to včas.
Facebook debugger
Může se vám stát, že na Facebook dáte nějaký odkaz a on bude zobrazovat ještě staré informace o stránce,
které už tam dávno nejsou (například redesign webu, úprava článku atd.). V tom případě sem vložíte adresu
odkazu, kliknete na Debug a vložíte odkaz znovu na Facebook.
Migrace profilu
na stránku
Jestli chcete svůj osobní profil migrovat do podoby stránky, uděláte to přes tento odkaz.
Změna uživatelského jména
Uživatelským jménem se v tomto případě rozumí přesná adresa vašeho profilu nebo přesná adresa stránky.
Přes tento odkaz můžete toto uživatelské jméno změnit. Jsou tam určitá omezení, o kterých se více dozvíte
v Centru nápovědy.
Průvodce reklamou
na FB
Tuhle stránku jsem objevil poměrně nedávno. Je to průvodce pro vytvoření jednotlivých tipů reklam. Co
je asi nejdůležitější, najdete zde specifikace pro všechny displeje.
fb.me/20
Aby obrázek, který vložíte do své reklamy, prošel reklamní plicií Facebooku, nesmí obsahovat více jak
20% textu. Pod tímto odkazem najdete stránku, a ta vám umožní dopředu zjistit, jestli váš obrázek tuto
podmínku splňuje nebo ne.
Jak
kontaktovat Facebook
Mezi social media markeťáky se často mluví o tom, že kontaktovat Facebook je možné, ale dostat z nich
nějaké informace nebo pomoc, už je spíš zbožné přání. Proto vám sem dávám článek, který shrnuje nejčastější
potíže s Facebookem a pomáhá nám bezmocným.