Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
V této video nápovědě najdete informace o tom, jak pracovat s přehledy stránky a zjistíte, které metriky by vás měli zajímat.
Základní otázkou je, jestli jste si stanovili cíle? Pokud ne, vraťte se hezky zpátky na začátek a začněte právě s tím. Pokud máte stanovené cíle, tak v přehledech stránky najdete to, co hledáte.
Každá metrika má na Facebooku svůj význam a je jen na vás, která bude ta stěžejní pro váš byznys. Nebo jich bude víc. Určitě se vyvarujte tomu, že budete měřit kvalitu stránky jen podle toho, kolik má fanoušků.
Najdete zde kolik máte celkem lajků, kolik jste jich dostali ten který den a kolik lidí přestalo být vaším fanouškem. Můžete tak sledovat, jak vám rostou (nebo nerostou) lajky v času a poměřovat to s vlastní online i ofline aktivitou.
Ano, lajky jsou určitě důležitá metrika (nalijme si čistého vína, kouká na to každý), ale nechtějte lajky za každou cenu. Důležité je, aby vašimi fanoušci byli ti, které to opravdu zajímá.
Metrika dosah se trochu podobá tomu, klik lidí by vidělo vaši reklamu v televizi. Najdete tu jak celkový dosah, ať už placený nebo organický, tak dosah u příspěvků a míru interakce.
Dosah by měl zajímat vás i vaše klienty, pokud nějaké máte. Udává totiž to, kolik lidí se dozvědělo o vaše brandu. Ale pozor, pokud budete mít dosah 10 000 a žádné interakce, znamená to, že vaše reklama nikoho nezaujala. V takovém případě rozhodně neslavte úspěch.
Pokud máte web, nebo třeba posíláte newslettery a v obou případech odkazujete na svůj Facebook, na této stránce zjistíte, kolik lidí z těchto zdrojů na Facebook opravdu přišlo.
Pokud jste se podívali na video Tvorba obsahu na Facebooku, tak víte, že každý příspěvek by měl mít nějaký cíl. Ať už jde o prokliky na stránky, lajky, dosah nebo míru zaujetí.
Klikněte na konkrétní příspěvek a uvidíte detailní statistiky tohoto příspěvku.
Podle mě je tohle jedna z nejdůležitějších informací, které vám můžou přehledy stránky dát. Zjistíte zde totiž, kdo jsou aktivní uživatelé vaší stránky. Tedy fanoušci, kteří nějakým způsobem reagují na vaše příspěvky.
A protože je marketing především o tom, že dokážete výhodu produktu správně prezentovat cílové skupině, tak je pro vás důležíté, aby na vašich stránkách byla aktivní právě ta vaše cílová skupina.
Příklad: Pokud budete mít stránku věnovanou modelům autíček a vaši aktivní uživatelé budou převážně ženy ve věku 35 - 45 let, tak jste asi někde udělali chybu. Pravděpodobně jste je nalákali na nějakou soutěž. Pozor na to.
Přehledy se zobrazují až ve chvíli, kdy na své stránce máte alespoň 100 fanoušků. Takže jestli jste si právě založili stránku a přehledy nevidíte, tak je vše v naprostém pořádku.