Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
V této video nápovědě se dozvíte, jak vkládat příspěvky na Facebook.
Hodně z vás se ptá na to, jaké příspěvky zaujmou lidi na Facebooku, jestli jsou nějaké statistiky o tom, co funguje nejvíc atd. Jop, takové návody jsou a možná vám i některé z nich zafungují, ale z mojí zkušenosti spíš ne.
Chcete vědět, co vám zafunguje? Když se zaměříte na to, co zajímá lidi, pro které příspěvky vytváříte.
Takže postup je následující:
Jak zjistíte, co nejlépe funguje vám? Budete to zkoušet. Testovat. Tak vlastně celý marketingu funguje a u Facebooku tomu není jinak. Potřebujete data, ty získáte jedině tak, že něco vyzkoušíte, pak je vyhodnotíte a zjistíte následující věci:
Samotnou video nápovědu, jak vkládat příspěvky na vaši Facebookovou stránku najdete zde.