Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
V této video nápovědě najdete několik návodů pro jednotlivé typy reklam, které Facebook nabízí.
K samotné tvorbě reklam toho není tolik, co napsat. Je to jednoduché a Facebooku má každý krok velmi dobře popsaný. Podívejte se na videa a zkuste si ty reklamy vytvořit. Tak se to nejlíp naučíte.
Tvorbu a správu reklam jde dělat také v Power Editoru. Jed o nástroj vyvinutý přímo pro Facebooku, který nabízí některé pokročilé funkce, které ve správci reklam nenajdete. Nicméně Facebook změnil vzhled a fungování Power Editoru a na mém reklamním účtu se to projevilo nedávno, takže pro vás ještě nemám video, které by ukazovalo práci s ním. Jak se k tomu ale dostanu, tak video dodělám.
Existuje ještě jeden možný typ reklamy, který Facebook ve svých video nápovědách nezmiňuje. Jde o takzvaný dynamický remarketing. Více o tomto typu reklamy a jak ho nastavit si můžete přečíst v článcích, na které odkazuji níže. Tento způsob inzerce je vhodný především pro e-shopy.
https://www.facebook.com/business/a/online-sales/dynamic-product-ads
http://www.lukask.cz/dynamicky-remarketing-facebook/
http://roihunter.com/blog/bfashion-advanced-dynamic-product-ads-in-a-fashion-industry/
http://www.peckadesign.cz/produktovy-remarketing-na-facebooku-snadno-a-rychle