Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
Tato video nápověda je pro ty, kteří mají ke své Facebookové stránce také webovou stránku.
Je to požadovaná akce, kterou by měl návštěvník webové stránky udělat. Například: nakoupit, přečíst si článek, navštívit stránku s kontakty atd.
Z pomoci sledování konverzí můžete na Facebooku měřit úspěšnost svých reklam. Podívejte se na toto video a zjistěte, jak sledování konverzí funguje. Video je originál od Facebooku a je v angličitně.
Více o tom, jak sledovat úspěšnost vašich kampaní na základě konverzí se dozvíte ve videu 13 - Reklamní reporty.
Facebook s velkou oblibou něco mění, a to často. V tuto chvíli se právě mění způsob měření konverzí a vkládání konverzního pixelu do stránek. Tato obměna ještě nění plně hotová, proto vám k ní nemohu říci víc. Je to ovšem změna, která brzy zasáhne všechny inzerenty, tak sledujte novinky.
Facebook už to ve své nápovědě trochu popsal, ale ještě to nefunguje tak, jak by mělo. Alespoň tedy ne na všech reklamních účtech.
Vám bude zatím stačit, když se budete řídit 2 základními pravidli pro sledování konverzí: Vyberte si stránku, kterou chcete, aby návštěvník navštívil. Vygenerujte konverzní pixel a vložte ho do této stránky.
Toto rozšíření do chromu vám pomůže zjistit, jestli jste implementovali váš pixel, ať už konverzní nebo remarketingový, do stránek správně.